Het oneerlijk voordeel is een onwaarschijnlijk unieke troef waar je concurrentie stikjaloers op is.
Het is dé reden waarom klanten voor jou kiezen.  

Nieuw: 'Het Oneerlijk Voordeel 2.0'

Begin 2024 pakken we uit met een vernieuwde versie van Het Oneerlijk Voordeel! Sinds de lancering van de eerste editie hebben we nieuwe cases en tips verzameld om je op weg te helpen naar jouw oneerlijk voordeel. 

Wil je graag een seintje wanneer het boek beschikbaar is? Laat je gegevens achter:

Waarom dit boek?

Wedden dat ook jouw onderneming over unieke troeven beschikt die zelden of nooit worden uitgespeeld? En waarom niet? Wellicht omdat ook in jouw bedrijf een allesoverheersende focus op ‘prijs’ heerst, en de vraag: “hoe kunnen we nog prijsgunstiger worden dan onze concurrenten”. Het is een marge-vretende strijd die je op lange termijn nooit met zekerheid kan blijven winnen. 

Kurt Ostyn en Cis Scherpereel zijn er rotsvast van overtuigd dat vrijwel elke onderneming over een ‘oneerlijk voordeel’ beschikt: een troef waar jouw concurrenten stikjaloers op zijn, en die ze vrijwel onmogelijk kunnen kopiëren. Een troef waar jouw klanten waarde aan hechten, waardoor niet alleen de prijs de bepalende factor wordt.

In ‘Het Oneerlijk Voordeel’ illustreren Cis en Kurt hun visie met tal van voorbeelden van Vlaamse bodem. Herkenbaar. En in klare taal. Bovendien delen de auteurs hun jarenlange ervaring en kennis en leggen haarfijn uit hoe je zelf op zoek kan gaan naar jouw ‘oneerlijk voordeel’.

De eerste lezers over "Het Oneerlijk Voordeel"...

Gratis verzending naar België en Nederland.

Cases, stories en interviews

Meer verhalen die al dan niet het boek haalden…

blank
Kurt Ostyn

Een oneerlijk nadeel

Hoezo? Een vervolg op het ‘oneerlijk voordeel’? Toch niet. Maar we delen graag met jou een ervaring die aantoont dat het succes van

Lees verder »
blank
Kurt Ostyn

Een uitstekend boek?

Iedereen is het erover eens: Het oneerlijk voordeel is met zekerheid een uitstekend boek. Vanwaar die onbescheidenheid? Wel, we zorgden ervoor dat het

Lees verder »
blank
Kurt Ostyn

Joëlle

Voor wie vreest dat ons boek enkel inspirerend is voor CEO’s van grotere KMO’s, deel ik in primeur graag dit fragmentje (je vindt

Lees verder »

Geef me een seintje

Wil je op de hoogte blijven van de nieuwe versie van het boek ‘Het Oneerlijk Voordeel’? Vul dan hieronder je gegevens in: